وی به رسانه ای بودن هر یک از افراد جامعه در کنار سیاسیون کشورها اشاره کرد و ترامپ را مصداقی از یک شعبده باز رسانه ای دانست و گفت: در همایش حزب دموکرات و جمهوری خواه، بایدن 6 دقیقه صحبت و ترامپ یک ساعت و 10 دقیقه سخنرانی کرد و حتی تفاوت در سخنان و نوع صحبت ها فاحش بود.
این تحلیلگر رسانه درباره ویژگی های ساختاری ترامپ به عنوان یک رسانه تأثیرگذار، گفت: او بایدن را به یک فرد کسل و خواب آلود و بیحال تشبیه می کرد و بایدن هم به صورت علنی ادعا کرد که ترامپ یک فرد دروغگوست و چنین رویه ای به عنوان پدیده های جدید رسانه ای قلمداد می شود.
کریمی در پایان خاطرنشان کرد: پدیده های جدید رسانه ای یکی پس از دیگری ظاهر شده و هر یک جایگاهی خاص برای خود دارند و ترامپ در این قضیه، دست برتر را داراست.