جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۶۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

افتتاح نمایشگاه آبرنگ «آرتینه» در سایت باغ‌موزه قصر

نمایشگاه انفرادی نقاشی سارا ابدالی با عنوان «آرتینه» پنجشنبه سوم تیر ماه در سایت باغ‌موزه قصر افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه انفرادی نقاشی سارا ابدالی با عنوان «آرتینه» پنجشنبه سوم تیر ماه در سایت باغ‌موزه قصر افتتاح شد. این نمایشگاه شامل ۲۴ اثر آبرنگ است و با گالری گردانی سمیرا صفاری از گروه هنری رسم برگزار می‌شود.

سارا ابدالی متولد ۱۳۷۱، مدرس و نقاش، دارای سابقه بیش از یک دهه فعالیت در حوزه طراحی هنر، تدریس، مسابقات، نمایشگاه‌ها و رویدادهای متعدد هنری است. 

در توضیح این نمایشگاه آمده است: پیوند فاصله‌ها برای یک هنرمند به جای صحبت‌های طولانی به وسیله رنگ آسان‌ترین راه است که در آن از رنج‌ها می‌گوید و خاکستری می‌گذارد و رسیدن بهار را با رنگین‌کمان دلش بشارت می‌دهد. در خیالش میان دست‌های خالی از اعتماد گل می‌کارد و برای دوست، هدیه می‌برد. در خلوت خود اندیشه‌اش زود شکل می‌گیرد و در هیاهوی پوچ جدایی‌ها از کوچه‌باغ خاطره‌ها می‌گوید. دلش وقتی می‌گیرد، دیگران را دلتنگ نمی‌کند، بلکه قصه زندگی را به شکل کوچ پرنده‌ها و گذر از کوچه‌باغ‌ها نشان می‌دهد. از دروغ پرهیز می‌کند و همیشه دنبال ساده‌ترین راه برای گفتن دوستت دارم تا انتهای رنگ‌ها می‌رود. باشد که بشارتش خنده بر لبان ما بنشاند.

نمایشگاه انفرادی نقاشی «آرتینه» تا ۱۰ تیر ماه در سایت باغ‌موزه قصر به نشانی www.qasr.ir برپاست.
نظر شما