جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۵۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

آموزش صفر تا اینستاگرام در فرهنگ‌سرای فردوس

فرهنگ‌سرای فردوس کارگاه آموزش صفر تا صد اینستاگرام را برای عموم علاقمندان به صورت رایگان برگزار می‌کند.
آموزش صفر تا اینستاگرام در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگ‎سرای فردوس با هدف راه‌اندازی کارآفرینی اینترنتی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بستر فضای مجازی، کارگاه آموزش صفر تا صد اینستاگرام را روز سه‌شنبه 16 آذرماه ساعت 17 برای عموم علاقمندان و کاربران مجازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.


اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین شبکه اجتماعی می باشد که روزانه میلیون ها تا میلیاردها نفر در آن فعالیت دارند و از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند؛ یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام این است که در این شبکه اجتماعی شما می توانید به هر چیزی که علاقه دارید و یا قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید برسید.


در این کارگاه موضوعاتی چون: چگونه فالوئر واقعی جذب کنیم؟، چطور تولید محتوا کنیم؟، چطور تبلیغ کنیم؟، چطور فروشمان را افزایش دهیم؟، ترفندهای مهم فروش و ... توسط مدرس کارگاه برای شرکت کنندگان  تشریح خواهد شد.


علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه رایگان می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.


نظر شما