جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۶۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

مقاصد قاتلان سردار سلیمانی را با هنر به مردم نشان بدهیم

با وجود گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم هنوز در مرکز خورشید شهادت سردار دل‌ها هستیم، این رسالتی است که بر دوش نسل‌های جوان امروز قرار دارد و حرکت آنها باید در مسیر خلق آثار هنری بویژه تئاتر و سینمایی با اتکا به مکتب سلیمانی باشد.
مقاصد قاتلان سردار سلیمانی را با هنر به مردم نشان بدهیمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،سید جواد هاشمی گفت : هنوز برای رسیدن به آن پختگی برای ساخت آثار تئاتری و سینمایی هم‌ شأن و تراز زیست و شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فاصله زیادی داریم. 

ایران نوشت: هرچه بیشتر پیش می‌رویم اطلاعات جدیدی درباره شخصیت سردار سلیمانی، آن اتفاق بزرگ تاریخی در مسیر مقاومت ایشان و شهادت‌شان به ما می‌رسد که باید دستمایه تولید آثار فاخر و جریان‌ساز در سال‌ها و نسل‌های آتی قرار گیرد.
تکلیف و رسالت تمام ارکان نظام فرهنگ و هنر کشور باید بر آشکار ساختن مقاصد قاتلان سردار سلیمانی به هر نحوی که شده ‌استوار باشد.
 آنها به کمک هنرمندان و تولیدات هنری چه در قالب نمایش و چه در قالب‌های دیگر باید نشان دهند اصل ماجرا چیست. دشمنان تفکر مقاومت در برابر استعمار و سلطه‌جویی به سبب محقق نشدن اهداف‌شان از ترور و شهادت حاج قاسم، حالا در ناامیدی به سر می‌برند.
نظر شما