جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۶
کد خبر: ۱۳۱۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

نمایشگاه نقاشی «گردش رنگ» در نگارخانه پردیسان

فرهنگ‌سرای فردوس نمایشگاه نقاشی آبرنگ «گردش رنگ» را در نگارخانه پردیسان بر پا می‌کند.
نمایشگاه نقاشی «گردش رنگ» در نگارخانه پردیسان
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، نمایشگاه نقاشی آبرنگ «گردش رنگ» مجموعه‌ای از آثار هنرمند جوان، مریم نادری است که عصر سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه گشایش می‌یابد و تا چهاردهم این ماه در نگارخانه پردیسان (گالری 1) فرهنگ‌سرای فردوس پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان است.

مریم نادری هشی نقاش ، نویسنده ، مدرس و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ، متولد 5 بهمن سال 1359 است. تحصیلات وی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی است. از جمله فعالیت های هنری او می توان به برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ و روغن،سیاه قلم و پاستل گچی در سال‌های ۸۹ و ۹۳ و برگزاری کارگاه های خلاقیت و مادر و کودک اشاره کرد. وی همچنین کتاب‌های؛ زیباترین پروانه (داستان کودک ) ، مهدکودک عالیه،جای شما خالیه ( شعرکودک)، بیست قصه ، بیست داستان(جمعی از نویسندگان، انتشارات آوای اندیشه) را تالیف کرده و با مجلات رشد و مجلات کودک همکاری دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 9 تا 17 به گالری 1 فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.

نظر شما