جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۲۶۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

نمایشـگاه انفـرادی نقاشـی" پرتــــو"در فرهنگسرای نهج البلاغه

نمایشگاه انفرادی نقاشی روشنک ملازم احتشام باعنوان " پرتو" از روز جمعه 2 تیر ماه در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود.
نمایشـگاه انفـرادی نقاشـی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این نمایشگاه تعداد 20 اثر از این هنرمند که عمدتا  آب رنگ، رنگ روغن، رنگ سرامیک، شاپون و گواش کودکان است  در ابعاد 100*70 ،50 *70 و 50*45 در معرض نگاه علاقه مندان قرار می گیرد.

روشنک ملازم احتشام دارای مدرک چهره سازی و چهره پردازی وطراحی عمومی و تخصصی از وزارت ارشاد (مدیریت آموزشگاها و پدا کوژی) و مدرک درجه ۲ و پیشرفته از سازمان فنی حرفه ای، مدرس طراحی دکوراتیو و نقاشی پیشرفته درمدارس آموزش پرورش و اموزشگاهای هنرهای تجسمی بوده است .
 برگزاری سه نمایشگاه گروهی و انفرادی همراه با استاد مهری موحدی و آموزش طراحی کفش توسط استاد علی اکبر احتشام، و همراهی استاد لیلا عباسی اول درزمینه خط و کالیگرافی بخشی از سابقه ایشان می باشد.
همچنین ایشان سابقه برگزاری نمایشگاه گروهی در سال ۱۳۹۶ در تالار رویش را در کارنامه خود دارد.
آئین گشایش این نمایشگاه 2 تیر ساعت 16 تا 18 است  و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از شنبه 3 تا 7 تیر ماه 1402 از ساعت 11 تا 18 به نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه مراجعه نمایند. 
فرهنگسرای نهج البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، کوچه امامزاده واقع شده است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22009000 داخلی 112 تماس حاصل نمایید.

نظر شما