پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۷۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

تماشای موزیکال «خاله سوسکه» در مجتمع فرهنگی هنری نور

نمایش موزیکال «خاله سوسکه» به نویسندگی و کارگردانی «مهرداد قرآن کیش» در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور برای کودکان اجرا می‌شود.

تماشای موزیکال «خاله سوسکه» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ نمایش موزیکال «خاله سوسکه»، کاری از گروه هنری تاک، به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، از هفدهم مرداد 1402، همه‌روزه به جز دوشنبه‌ها، از ساعت 17 در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور به روی صحنه برده خواهد شد.

به گفتۀ فاطمه حسن‌پور، رئیس مجتمع فرهنگی هنری نور، نمایش موزیکال «خاله سوسکه» با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان، همراه با ارائۀ آموزه‌ها و مفاهیم اخلاقی به آنان اجرا خواهد شد.

وی افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، روایت قصۀ‌ خاله سوسکه است که در مسیر سفر به زادگاهش، با افراد و مشاغل گوناگون آشنا می‌شود و در طول مسافرت، ماجراهایی برایش اتفاق می‌افتد که حاوی پیام‌های اخلاقی و تربیتی برای مخاطبان است.

علاقه‌مندان برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعۀ حضوری به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما