جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۹۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
همزمان با هفته کتاب

کتابخانه علامه امینی با «تو شبیه کدوم کتابی؟!» میزبان نوجوانان می‌شود

کتابخانه علامه امینی منطقه ۳ همزمان با هفته کتاب ویژه‌برنامه «تو شبیه کدوم کتابی؟!» را برگزار می‌کند.
کتابخانه علامه امینی با «تو شبیه کدوم کتابی؟!» میزبان نوجوانان می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه علامه امینی منطقه ۳ همزمان با هفته کتاب ویژه‌برنامه «تو شبیه کدوم کتابی؟!» را یکشنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۱۶ با حضور نوجوانان برگزار می‌کند.

در این برنامه که با حضور اعضای باشگاه کتابخوانی «۱۰۰ تایی‌ها» برگزار می‌شود، نوجوانان درباره کتاب‌هایی که خوانده‌اند به تبادل نظر می‌پردازند. اجرای همه بخش‌های این برنامه بر عهده نوجوانانی است که در سال گذشته در باشگاه کتابخوانی «۱۰۰ تایی‌ها» عضو شده‌اند و امکان ثبت نام برای اعضای جدید نیز فراهم است.

«تو شبیه کدوم کتابی؟!» عنوان برنامه‌ای است که‌ در‌ کتابخانه‌های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است و در آن نوجوانان ضمن گزینش یک کتاب، داستان یا خاطره‌ای واقعی مربوط به آن کتاب را انتخاب کرده و با نگاهی خلاقانه، پایان داستان آن کتاب را با توجه به محتوای جدید رقم خواهند زد.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به کتابخانه علامه امینی واقع در خیابان آفریقا، بین میرداماد و ظفر، پارک صبا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۸۷۳۸۶ تماس بگیرید.
نظر شما