جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۳۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

فراخوان حضور نوجوانان کنشگر منطقه پنج برای رقابت در دومین دوره جشنواره نوجوونیم

دبیرخانه دومین جشنواره انتخاب نوجوانان کنشگر شهر تهران با عنوان «نوجوونیم»، برای ثبت نام و حضور نوجوانان کنشگر مداس متوسطه منطقه پنج، فراخوان داد.

فراخوان حضور نوجوانان کنشگر منطقه پنج برای رقابت در دومین دوره جشنواره نوجوونیمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بنابر اعلام دبیرخانه دومین جشنواره انتخاب نوجوانان کنشگر شهر تهران در فرهنگسرای فردوس، فراخوان ثبت نام نوجوانان فعال و علاقه‌مند به فعالیتهای کنشگرانه در مدارس متوسطه منطقه پنج، تا تاریخ 23 آذرماه 1402 اعلان شد.

دومین جشنواره انتخاب نواجوانان کنشگر شهر تهران با هدف شناسایی و کشف نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به فعالیتهای کنشگرانه و ایجاد بسترهای تربیتی و آموزشی برای آنان، در پنج محور فعالیتهای فرهنگی، هنری، ورزشی، رسانه و فضای مجازی و علمی و فنّاوری طی ماههای آذر و دی 1402 در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود.

دبیرخانه دومین جشنواره نوجوونیم در منطقه پنج، واقع در فرهنگسرای فردوس، از طریق اعلان در فضاهای مختلف مجازی، توزیع پوستر و حضور کارشناسان در مدارس و ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان و مربیان پرورشی، از دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس متوسطه اول و دوم در سطح منطقه برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آورده است.

دختران و پسران نوجوان فعال و علاقه‌مند به فعالیتهای کنشگرانه برای ثبت نام در جشنواره نوجوونیم که با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و ادارات مناطق برگزار می‌شود، می‌توانند با ارسال عدد 1 به شماره 2000183737 و دریافت لینک ثبت نام، اقدام کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام، از طریق مراجعه به تارنمای nojavoonim.farhangsara.ir نیز اقدام کنند.

نوجوانان علاقه‌مند یا کادر پرورشی مدارس برای دریافت اطلاعات بیشتر از این جشنواره، علاوه بر مراجعه به تارنمای جشنواره نوجوونیم، می‌توانند به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه با تلفن 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما