پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۳۷۳۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

کتاب «به رنگ پرتقال خونی» در فرهنگسرای ابن سینا رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «به رنگ پرتقال خونی» روز جمعه ۲۹ دی‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.
کتاب «به رنگ پرتقال خونی» در فرهنگسرای ابن سینا رونمایی می شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی از کتاب «به رنگ پرتقال خونی» به نویسندگی مائده راستی اصل روز جمعه ۲۹دی‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود.

این مراسم با شعار «به رنگ پرتقال خونی، به شیرینیِ حضورِ شما» با اجرای سهند داداشی و آرزو جعفرپور گوینده، مجری معروف صداوسیما، سعید بیابانکی شاعر نام آشنا و منتقد ادبی و جمعی از نویسندگان میهمانان ویژه مراسم رونمایی خواهند بود. 

خوانش بخشی از هر قصه با حضور گویندگان کتاب صوتی، گفتگو با نویسنده‌ کتاب، سخنرانی اهالی هنر و کتاب و اجرای موسیقی و استندآپ از آیتم‌های دیگر این مراسم است.

کتاب «به رنگ پرتقال خونی» مجموعه‌ای از یازده داستان کوتاهِ اجتماعی، عاشقانه، زندگی که در این داستان‌ها به جزئیاتِ به ظاهر بی اهمیتِ زندگی روزمره، توجه خاصی شده. این قصه‌ها به صورت همزمان با صدای جمعی از گویندگان رادیو و دوبله، صوتی هم شده است.

مائده راستی اصل متولد سال ۷۶ در تهران نویسنده، ایده پرداز و آیتم ساز رادیو و تلویزیون که کتاب «به رنگ پرتقال خونی» اولین تجربه‌ نویسندگی اوست.

فرهنگسرای ابن‌سینا در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی ، جنب شهر کتاب ابن‌سینا واقع شده است. علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با فرهنگسرای ابن‌سینا به شماره های تماس88366366 تماس بگیرند.


نظر شما