جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۷۳۵۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

اکران خصوصی فیلم گرگم به هوا در مجتمع فرهنگی هنری نور

اکران خصوصی فیلم سینمایی «گرگم به هوا» برای اعضای کانون بانوان نور به همراه گفتگوی پیرامون آن، در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

اکران خصوصی فیلم گرگم به هوا در  مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مجتمع فرهنگی هنری نور با مشارکت کانون بانوان نور، اکران خصوصی و گفتگو پیرامون فیلم «گرگم به هوا» را از ساعت ۱۰ تا ۱۳ روز شنبه، ۳۰ دی برگزار می‌کند.

اکران فیلم «گرگم به هوا» ویژه‌ی اعضای کانون بانوان نور خواهد بود و پس از اکران، اعضای کانون پیرامون آن گفتگو خواهند کرد.

«گرگم به هوا» محصول سال ۲۰۱۸ کشور آمریکا به کارگردانی جف تامسیک و در ژانر کمدی است و بازیگرانی چون: آنابل والیس، اد هلمز، جان هام و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«گرگم به هوا» داستان پنج دوست صمیمی است که از دوران دانشگاه با یکدیگر دوست هستند و رقابت سرسختانه‌ای با هم دارند. آنها هر سال به مدت یک ماه، بازی و رقابت سرسختانه‌ای را با یکدیگر آغاز می‌کنند و از هیچ ریسکی برای برنده شدن فروگذار نیستند ... .

علاقه‌مندان برای عضویت در کانون بانوان نور می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب، سالن آفتاب مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرید.

نظر شما