«پرسنال برندینگ در عکاسی» با حضور امیر نریمانی بررسی میشود
در سی و دومین نشست کانون عکاسی شفق فرهنگسرای سرو، به موضوع «پرسنال برندینگ در عکاسی» پرداخته میشود.

پرسنال برندینگ (Personal Branding) ترکیبی از مهارتها، تجربه و شخصیتی است که میخواهید با آنها دیده شوید. شما از برندسازی برای متمایز کردن خود از سایر افراد استفاده میکنید. حال اگر این استراتژی را به خوبی پیش ببرید میتوانید برندسازی شخصی را به کسبوکارتان مرتبط کنید.
اگر می خواهید با موضوع پرسنال برندینگ آشنا شوید میتوانید در کارگاه عکاسی امیر نریمانی که با مباحثی چون مفهوم؛ برندسازی شخصی چیست؟، تاریخچه برندسازی شخصی، برندسازی شخصی برای چه افرادی مفید و ضروری است؟، برند سازی شخصی برای کارمندان، چطور برند شخصی خودم را بسازم؟، ابعاد برند شخصی، مولفههای موثر بر برند شخصی، پرسونال برندینگ در شبکههای اجتماعی و هشتگ گذاری عکس میپردازد آموزش ببینید.
امیر نریمانی متولد ۱ مرداد ۱۳۶۰ هنرمند ، عکاس مستند و خبری ، فارق التحصیل دانشکده خبر در رشته عکاسی خبری و روزنامه نگاری شاخه استراتژیک می باشد. فعالیت های ایشان با شرکت در دوره کارگردانی سینما در انجمن سینمای جوانان ۱۳۷۸، سابقه همکاری با گروه نشریات (ابرار، روزنامه اقتصاد پویا، خبرگزاری مهر، خبرگزاری سینا، خبرگزاری ایلنا، مدرس عکس روزنامه وطن امروز)، برگزار کننده ۳ نمایشگاه انفرادی عکس با موضوع زن، زلزله بم( میدان هفت تیر) و فوتبال ، شرکت در ۱۰ نمایشگاه گروهی در تهران، شیراز و فرانسه، مدرس و مترجم عکاسی خبری، مولف کتاب عکس "من رییسجمهور ایرانم"، عضو انجمن عکاسان ایران و عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران داشته است.
علاقهمندان برای شرکت در این کارگاه می توانند به خانه موزه دکتر علی شریعتی خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66945151 تماس بگیرید.
گزارش خطا
پسندها:
۰
ارسال نظر
آخرین اخبار