جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۸۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
در خانه‌فرهنگ آیه برگزار می‌شود

نقد و بررسی کتاب «لحظه‌های انقلاب» در نشست «قصه خیابان‌های ۵۷»

خانه‌فرهنگ آیه در دورهمی نوجوانان کتابخوان کتابخانه‌ی کوثر، کتاب «لحظه‌های انقلاب» را نقد و بررسی برگزار می‌کند.
نقد و بررسی کتاب «لحظه‌های انقلاب» در روایت «قصه خیابانهای 57»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نوجوانان کتابخوان کتابخانه‌ی کوثر دورهمی خود را با عنوان «قصه خیابان‌های ۵۷»، از ساعت ۱۶ تا ۱۷، روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در خانه‌فرهنگ آیه برگزار می‌کند.

در دورهمی نوجوانان کتابخوان کتابخانه‌ی کوثر با عنوان «قصه خیابان‌های ۵۷»، در خصوص معرفی و بررسی کتاب «لحظه‌های انقلاب»، نوشته و روایت محمود گلابدره‌ای، گپ وگفت می‌شود.

کتاب «لحظه‌های انقلاب» تلفیقی از روایت و قصه‌نویسی و در واقع؛ مستندگونه‌ای است از لحظه‌های اسطوره‌ای انقلاب مردم ایران که نویسنده سعی کرده با حفظ امانت و صداقت، تا آنجا که خود ناظر عینی حوادث بوده، آنها را نقل کند.

در دورهمی نوجوانان کتابخوان علاوه بر معرفی کتاب «لحظه‌های انقلاب»، سه کتاب از مجموعه‌ی «از شهدا چه آموختیم» با عناوین «شهید ابوالحسن ابراهیمی»، «شهید ابوالقاسم بوذری» و «شهید عموییان»، نوشته‌ی امیرحسین حشمتی و همکاران نویسنده‌، بررسی خواهند شد.

همچنین در این دورهمی، تألیفات جدید اعضای باشگاه کتابخوانی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ آیه، واقع در شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، بالاتر از سه راه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۶۳۳۴۳۳ تماس بگیرند.

نظر شما