پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

نمایش «عمو نوروز اومده» در فرهنگسرای خانواده به روی صحنه می‌رود

نمایش شاد و موزیکال «عمو نوروز اومده» ویژه کودکان به نویسندگی و کارگردانی (میثم یوسفی) در فرهنگسرای خانواده به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش شاد و موزیکال «عمو نوروز اومده» به منظور آشنایی کودکان با رسوم نوروز از جمله خانه تکانی، قاشق زنی، فلسفه هفت سین، شخصیت‌های نوروز از جمله (عمو نوروز، حاجی فیروز، ننه سرما) در قالب نمایش برای مخاطبان اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایش آمده است: حاجی فیروز پیام آور آمدن عمو نوروز و فصل بهار است و آمده است که امسال نگذارد ننه سرما خوابش ببرد، بلکه بعد از سال‌ها ننه سرما بیدار بماند و عمو نوروز را ببیند.

در این نمایش «سحر پیرعلی» و «محمد حاج محمدی» به ایفای نقش می‌پردازند و فرید نوابی (آهنگساز) و علیرضا حسنپور و عادل بزدوده (طراح و ساخت دکور) در این نمایش فعالیت دارند.

نمایش «عمو نوروز اومده» تا ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۷ در سالن نمایش فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق میزبان تماشاگران است.

علاقه‌مندان برای رزو بلیت می‌توانند با شماره‌های 09334800838 و 09195599904 تماس بگیرند یا از سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com   اقدام به تهیه بلیت کنند.

نظر شما