جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۲
کد خبر: ۱۳۸۰۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی برگزار می‌شود؛

بازارچه خوداشتغالی در فرهنگسرای خاتم(ص)

همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی بازارچه خوداشتغالی در فرهنگسرای خاتم(ص) برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در سال ۱۳۹۷با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت توسعه اقتصاد درون‌زا و بومی، با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۹بهمن‌ماه به عنوان روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در تقویم رسمی کشور ثبت شد. همچنین باتوجه به نامگذاری ۲۹بهمن به عنوان روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی درهمین راستا ۲۳ بهمن‌ماه آغاز هفته کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در کشورتعیین شد.

کارآفرینی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم ترین موضوعات دنیای امروز و محرکه اصلی توسعه اقتصادی محسوب می‌شود و نقش آن در نوآوری یا ایجاد فضاهای جدید کسب وکار بر همگان روشن است.

فرهنگسرای خاتم(ص) به مناسبت گرامیداشت این روز و با هدف حمایت از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خانگی، همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، بازارچه یک روزه خوداشتغالی شامل محصولات مختلف اعم از پوشاک، ملزومات حجاب، تابلوهای نقاشی و طراحی، تولیدات زینتی و... را برگزار می‌کند.

این بازارچه یکشنبه ۲۹بهمن ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 66214427- 66207081 تماس بگیرند.

نظر شما