جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۳۸۳۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

آموزش آواز سنتی در فرهنگسرای ارسباران

فرهنگسرای ارسباران دوره آموزش آواز سنتی را با حضور استاد داوود فیاضی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره آواز سنتی، تحت آموزش استاد داوود فیاضی از مدرسان مجرب و مطرح موسیقی و هنر آواز، دارنده مدرک درجه یک هنری و عضو مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، در فصل زمستان طی روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

داوود فیاضی در نزد استادانی چون: داوود گنجه‌ای، استاد عطاالله خرم، امیر حیاتی، اسماعیل مهرتاش، نصرالله ناصح‌پور، استاد عبدالله دوامی و اکبر مجیدی موسیقی را فرا گرفت و در کلاس‌های درس حسین علیزاده و محمدرضا درویشی حضور پیدا کرد و بسیار آموخت و روش صداسازی و تنفس صحیح را از دو معلم فرانسوی به نام‌های مارتول و بینارد آموخته است.

این هنرمند پیشکسوت، کنسرت‌های بسیاری در تهران و شهرستان‌ها داشته و در رادیو نیز به اجرای برنامه پرداخته است. همچنین به نقد و بررسی شیوه‌های آوازی نیز می‌پردازد. او ردیف‌های آوازی را در هفت حلقه لوح فشرده ضبط و منتشر کرده و دارای مدرک درجه یک هنری و از سال ۱۳۹۲ عضو مؤسسه هنرمندان پیشکسوت است.

علاقه‌مندان به آواز سنتی برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سيدخندان، خيابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸-۲۰ داخلی‌های ۱۲۷، ۲۲۵ و ۱۱۲ تماس بگیرند.

تعداد بازدید : 0

نظر شما