جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۸۳۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

ویولن را در فرهنگسرای ارسباران بیاموزید

دوره آموزشی ویولن با تدریس استاد سعید زرنیخی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره آموزش ویولن با تدریس استاد سعید زرنیخی آهنگساز و نوازنده ویولن و کمانچه، روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۲۱ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

سعید زرنیخی ویولن را ابتدا در محضر استاد ژرژ مارتیروسیان فرا گرفت و ساز کمانچه را به عنوان ساز دوم انتخاب کرد و نواختن این ساز را نزد کامران داروغه آموخت. او طی این سال‌ها از محضر استادانی چون علی تجویدی، مصطفی کمال پورتراب، فرهاد فخرالدینی، اسماعیل طهرانی، افلیا پرتو و مهربانو توفیق بهره جسته است.

در کارنامه هنری این آهنگساز و نوازنده می‌توان به نواختن کمانچه در ارکستر ملی ژونس موزیکال، نوازندگی ویولن در زمان همکاری با وزارت فرهنگ و هنر وقت، عضویت در ارکستر بزرگ رادیو و تلویزیون ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی، اجرای برنامه‌های مختلف در تلویزیون آلمان و رادیو هامبورگ و کنسرت‌های چندی در کشورهای مختلف اروپایی مانند سوئد، بلژیک و اتریش اشاره کرد.

علاقه‌مندان به آموختن ساز ویولن برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸-۲۰ داخلی‌های ۱۲۷، ۲۲۵ و ۱۱۲ تماس بگیرند.

تعداد بازدید : 0

نظر شما