جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۳۸۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

تحلیل پنجمین تیپ شخصیتی در برنامه‌ خانواده‌ی پایدار فرهنگسرای فردوس

در پنجمین نشست برنامه‌ خانواده پایدار فرهنگسرای فردوس با موضوع «اختلال شخصیت یا سبک زندگی»، گروه شخصیتی «ضد اجتماعی‌ها» با نگاه روان‌شناسانه تحلیل و بررسی می‌شود.

تحلیل پنجمین تیپ شخصیتی در برنامه‌ خانواده‌ی پایدار فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ برنامه‌ خانواده‌ پایدار در فرهنگسرای فردوس، با موضوع «اختلال شخصیت یا سبک زندگی (ضد اجتماعی‌ها)»، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه ۱۶ اسفند برگزار می‌شود.

در این نشست که با هدف توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی برگزار می‌شود، عبدالرضا افزود، مشاور و روان‌شناس خانواده، در سلسله‌نشست‌های روان‌شناسی خانواده در فرهنگسرای فردوس و در ادامه‌ بررسی موضوع اختلال شخصیت یا سبک زندگی در افراد، به ویژگی و عنوان «ضد اجتماعی‌ها» خواهد پرداخت. افزود در جلسات پیشین به بررسی و تحلیل چهار تیپ شخصیتی خودشیفته‌ها، نمایشی‌ها، شکاک‌ها و منزوی‌ها پرداخته بود.

این برنامه، یکصد و چهل و نهمین نشست از مجموعه نشست‌های خانوادۀ پایدار است که طی آن با حضور مخاطبان، به موضوعات مختلف آسیبهای اجتماعی، هویت ملی، حقوق و تکالیف شهروندی و خانوادۀ پایدار پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما