جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۳۸۴۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

بررسی دو کتاب تاریخی در برنامه «سرزمین من» خانه‌فرهنگ محصل

با حضور کارشناسان تاریخ، بررسی دو کتاب تاریخ ماد و تاریخ مختصر ایران در عصر اسلامی، در خانه‌فرهنگ محصل و نشست عمومی برنامه «سرزمین من» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در برنامه‌ی «سرزمین من»  کانون مهرگان خانه فرهنگ محصل ، روز سه‌شنبه 15 اسفند، از ساعت 18 با حضور کارشناسان تاریخ، دو کتاب «تاریخ ماد» و «تاریخ مختصر ایران در عصر اسلامی» بررسی خواهد شد.

در این نشست عمومی که به همت کانون مهرگان و با هدف آشنایی با تاریخ ایران و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود، کارشناسان تاریخ به بررسی کتاب‌های «تاریخ ماد» اثر دیاکو نوفو و «تاریخ مختصر ایران در عصر اسلامی» نوشته سید صادق سجادی می‌پردازند.

برنامه سرزمین من، از مجموعه برنامه‌های خانه‌فرهنگ محصل است که با همکاری کانون مهرگان در هر نشست به معرفی و بررسی کتب مرتبط با موضوع فرهنگ و تاریخ ایران می‌پردازد. حضور در این جلسات برای عموم علاقه‌مندان، آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ محصل به نشانی بزرگراه شهید همت، نبش خیابان شاهین جنوبی، بوستان محصل مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4-۴۴۴۷4683 تماس بگیرید.

نظر شما