جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۳
کد خبر: ۱۳۸۴۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
خانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت هفته نیکوکاری برگزار می‌کند

کمک مومنانه به ساکنان کوره ‌پزخانه در منطقه ۱۸

همزمان با هفته نیکوکاری و با هدف ترویج فرهنگ احسان و کمک به نیازمندان کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند محله‌های کوره پزخانه جنوب غرب پایتخت در قالب برنامه «یار مهربان» اهدا می‌شود.

کمک مومنانه به ساکنان کوره ‌پزخانه در منطقه 18به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ۱۴ اسفندماه در تقویم ملی روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است و هفتهای با همین عنوان از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به همین منظور، ۵۰ بسته حمایتی شامل پوشاک، ارزاق و محصولات فرهنگی به همت کانون نوجوانان این مرکز با مشارکت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهیه شده است که به خانواده‌های نیازمند کوره پزخانه‌‌های محله گلدسته و پالاش در منطقه ۱۸ اهداء خواهد شد.

خانه فرهنگ امام علی(ع) در طول سال‌های اخیر به‌ویژه در ایام کرونا، برنامه‌های متعددی در قالب کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های جهادی همچون طبخ و توزیع غذای گرم و اهدای بسته‌های معیشتی با مشارکت خیرین، اجرا کرده است.

خانه فرهنگ امام علی(ع) در یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجموعه شهید مختار سلیمانی واقع شده است و علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌‌های این مرکز می‌توانند با شماره 66785040 تماس بگیرند.

نظر شما