جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۸۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
در فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌شود؛

ویژه‌برنامه «بهار من تویی» به یاد دختر کاپشن صورتی

فرهنگسرای خاتم(ص) در آستانه سال نو و به مناسبت فرارسیدن نوروز، ویژه‌برنامه «بهار من تویی» را با یاد و خاطره شهیده خردسال ریحانه سلطانی‌نژاد برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ریحانه سلطانی‌نژاد یک سال و نیمه، فرزند یکی از وابستگان مجموعه انتظامی کرمان، همان دختر کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی، از جمله شهدای انفجار تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی بود که به همراه هفت نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش آسمانی شد.

این برنامه با هدف گرامیداشت آیین نوروز با حضور دختران نوجوان برگزار خواهد شد و ۲۵ گروه ۳ تا ۷ نفره با برپایی ۲۵ میز هفت‌سین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای برنامه‌های هنری در قالب نمایش و موسیقی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است.

ویژه‌برنامه «بهار من تویی» روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳ در فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی، برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌‌های ۶۶۲۱۴۴۲۷-۶۶۲۰۷۰۸۱تماس بگیرند.

نظر شما