پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۳۸۵۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
در آستانه‌ حلول ماه مبارک رمضان و استقبال از بهار طبیعت:

برگزاری عیدانه مهربانی «بهار در بهار» در فرهنگسرای فردوس

فرهنگسرای فردوس در آستانه‌ حلول ماه مبارک رمضان و به منظور استقبال از بهار، نشست پایان سال پاتوق فرهنگی را با جشن عیدانه مهربانی و عنوان «بهار در بهار» برگزار می‌کند.

برگزاری عیدانه مهربانی «بهار در بهار» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه‌ پاتوق فرهنگی فرهنگسرای فردوس در آخرین دورهمی سال با مشارکت کانون بانوان، جشن عیدانه مهربانی را با عنوان «بهار در بهار» از ساعت ۹:۳۰ روز دوشنبه ۲۱ اسفند برگزار خواهد کرد.

این برنامه که ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت استقبال از ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت است، با اجرای احمدرضا مهاجر، معروف به «پدر مهربانی»، به عنوان مجری کارشناس و حضور رضا دوستعلی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ و رییس فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

در عیدانه مهربانی «بهار در بهار»، ضمن ارائه‌ عملکرد یکساله‌ی کانون بانوان و برنامه‌ی پاتوق فرهنگی، اجرای بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله: سخنرانی لیدا شمسایی با موضوع تغذیه‌ سالم در ماه مبارک رمضان، اجرای دونوازی گروه موسیقی سنّتی با حضور آقایان نجفی و دولتی، شعرخوانی مریم اسماعیلی از شاعران عضو کانون، جمع‌خوانی گروه کر مادران فرهنگسرای فردوس به رهبری سعید رضایت، سخنرانی مهاجر با موضوع «مهربانی با خودآگاهی» و با هدف تعمیق روابط خانوادگی و اجتماعی، کارگاه غذای سالم در ماه مبارک با حضور معصومه عیوضی کارشناس و مدرّس آشپزی صدا و سیما نیز برنامه‌ریزی شده است.

در حاشیه این برنامه نیز قرار است هدایای مخاطبان و حاضران در جلسه برای کودکان نیازمند، تجمیع و از طریق مبادی ذی‌ربط تقدیم آنان شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن ۴۴۰۰۲۲۶۹ تماس بگیرید.

نظر شما