جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۸۸۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌کند

وداع کودکان با ماه رمضان در ویژه‌برنامه روزه داران کوچک

رییس خانه فرهنگ امام علی(ع) از برگزاری ویژه برنامه روزه داران کوچک به مناسبت وداع با ماه مبارک رمضان خبرداد.

وداع کودکان با ماه رمضان در ویژه‌برنامه روزه داران کوچکبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این برنامه با هدف ترويج فرهنگ قرآني و آشنایی کودکان با فلسفه ماه رمضان و فواید روزه داری برگزار می‌شود.

ارائه برنامه‌هاي آموزشي با محوريت توجه به قرآن و آموزه‌هاي ديني، بازي و سرگرمي، آموزش نماز و آداب روزه به كودكان، بيان قصص قرآني، آموزش وضو، قرائت سوره هاي كوتاه قرآن، رنگ آميزي و نقاشي با مضامین دینی، اهداي جوايز به كودكان از جمله بخش‌های این برنامه است.

در این برنامه مربيان خانه‌هاي كودك، معارف ديني و آداب ماه مبارک رمضان را با زباني ساده برای کودکان بازگو و آنان را با معارف اسلام و اهل بيت(ع) آشنا مي‌كنند. ضمنا نمایشگاه وغرفه «ماه مهربانی» همراه با بازارچه خیریه و سفره ساده افطاری کودکان برپا می‌شود.

ویژه برنامه روزه داران کوچک روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه به همت خانه فرهنگ امام علی(ع) با همکاری و مشارکت پایگاه بسیج شهید بهشتی در خانه فرهنگ امام علی(ع) به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجموعه شهید مختار سلیمانی برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره 66785040 تماس بگيرند.

نظر شما