پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۸۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

آغاز نشست‌های تخصصی نویسندگی خلاق در باشگاه کتابخوانی نوجوانان فردوس

باشگاه کتابخوانی نوجوانان فردوس در دهه‌ی کرامت و روز پاسداشت زبان فارسی، نخستین نشست تخصصی خود را از مجموعه نشست‌های نویسندگی خلاق، با حضور جمعی از نوجوانان علاقه‌مند برگزار می‌کند.

آغاز نشستهای تخصصی نویسندگی خلاق در باشگاه کتابخوانی نوجوانان فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ باشگاه کتابخوانی نوجوانان فردوس، نخستین نشست تخصصی نویسندگی خلاق را با حضور فرزانه رحمانی، روز سه‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند.

کتابخانه فردوس در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، همچنین جذب قشر نوجوان و حمایت فرهنگی از آنان، ضمن تشکیل باشگاه کتابخوانی نوجوانان، با درخواست جمعی از علاقه‌مندان به نویسندگی، برگزاری کارگاه‌های نویسندگی خلاق را با حضور نویسندگان مطرح کشور برنامه‌ریزی کرده است که نخستین جلسه‌ی آن با حضور فرزانه رحمانی، کارشناس و نویسنده کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

باشگاه کتابخوانی نوجوانان فردوس با محور قرار دادن کتاب و کتابخوانی، پاتوقی برای ارائه‌ی طرح و ایده، نوعدوستی و جمع‌اندیشی، ‌بیان دغدغه‌ها و علاقه‌مندی‌ها، برقراری ارتباطات دوستانه و سالم، ایجاد مشارکت اجتماعی در بین اعضای باشگاه، و در یک کلام، محفلی برای رشد فکری و اجتماعی اعضای نوجوان باشگاه در حوزه‌های مختلف مورد علاقه‌ی آنان از طریق تعامل دوستانه و گپ و گفتهای صمیمی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای عضو شدن در این باشگاه، به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، کتابخانه فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۴ تماس بگیرید.

نظر شما