جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۹۸۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
در روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابولقاسم فردوسی برگزار می‌شود:

بررسی کارکرد شاهنامه در اعتلای جامعه امروز ایران

خانه‌فرهنگ محصل در روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، نشست بررسی کارکرد شاهنامه در اعتلای جامعه‌ی امروز ایران را برگزار می‌کند.
«بررسی کارکرد شاهنامه در اعتلای جامعه امروز ایران«به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در برنامه‌ی «سرزمین من» خانه‌فرهنگ محصل، به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، از ساعت ۱۸، نشست بررسی کارکرد شاهنامه در اعتلای جامعه‌ی امروز ایران» برگزار خواهد شد.

در این نشست عمومی که به همت کانون مهرگان و با هدف آشنایی با تاریخ و فرهنگ ایران و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود، حمیدرضا معیری رهنی، محقق و شاهنامه‌پژوه و نویسنده کتاب «شاهنامه کوتاه و تندرست»، به بررسی کارکرد مطالعه‌ی شاهنامه و کاربست آن در اعتلای جامعه‌ی امروز ایران می‌پردازد.

کانون مهرگان به دبیری مانی توسی، هر هفته نشست‌هایی را با موضوع ایران‌شناسی برگزار می‌کند و حضور در جلسات آن برای عموم علاقه‌مندان، آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ محصل به نشانی بزرگراه شهید همت، نبش خیابان شاهین جنوبی، بوستان محصل مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۴۷۴۶۸۳ تماس بگیرید.
نظر شما