جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۴۰۲۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹

ایستگاه سوم «ما و فرزندان» در نشست خانواده‌ی پایدار فرهنگسرای فردوس

برنامه‌ی خانواده پایدار فرهنگسرای فردوس، سومین نشست پیاپی خود را در ادامه‌ی تحلیل و بررسی روان‌شناسانه موضوع «ما و فرزندان» برگزار می‌کند.

ایستگاه سوم «ما و فرزندان» در نشست خانواده‌ی پایدار فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ برنامه‌ی خانواده‌ی پایدار در فرهنگسرای فردوس، سومین نشست موضوعی «ما و فرزندان» را از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه دهم مرداد برگزار می‌کند.

در این نشست که با هدف توسعه و ارتقای سلامت فردی و اجتماعی برگزار می‌شود، عبدالرضا افزود، مشاور و روان‌شناس خانواده، در سلسله‌نشست‌های روان‌شناسی خانواده در فرهنگسرای فردوس، به ادامه‌ی بحث در خصوص بایدها و نبایدها، مشکلات و راهکارهای حل مشکل و نحوه‌ی تعامل والدین و فرزندان خواهد پرداخت.

این برنامه، سومین نشست موضوعی با عنوان «ما و فرزندان» و یکصد و پنجاه و ششمین نشست از مجموعه نشست‌های خانوادۀ پایدار است که طی آن با حضور مخاطبان، به موضوعات مختلف آسیب‌های اجتماعی، هویت ملی، حقوق و تکالیف شهروندی و خانوادۀ پایدار پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما