پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۴۰۳۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

نمایشگاه نقاشی «فصل بیست» در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود

نمایشگاه انفرادی نقاشی «فصل بیست» جمعه ۱۲ مردادماه در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود.
نمایشگاه نقاشی «فصل بیست» در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین گشایش نمایشگاه انفرادی نقاشی «فصل بیست» جمعه ۱۲ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه شماره ۱ فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه آثاری از فریدون نظری نقاش طبیعت‌گرا به نمایش در می‌آید. نظری (متولد ۱۳۳۹) دانش‌آموخته هنرستان کمال‌الملک است و در ۲۰ سال اخیر با سفر به ییلاقات سبز در مناطق خشک و بیانی عینی از طبیعت این مناطق با کادرهای باز و رو به مناظر، سعی در ارائه واریاسیون‌های مختلف فرمی، حاصل از رفت و برگشت‌هایی در طول زمان نموده است. 

کنتراست حاصل از تنوع متریال در سوژه‌ طبیعی در نگاه وی با پاساژ‌ها، استفاده از خاکستری‌های رنگی و هم‌نشینی رنگ‌ها، کنترل شده و به صورت یک کل منسجم از واقع‌گرایی فاصله گرفته و با تراوشات نگاه شخصی او در هم تنیده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۲۲ مردادماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به نگارخانه شماره ۱ فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.
نظر شما