شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۴۰۳۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار کرد

برگزاری هشتمین نشست حلقه بچه‌های «ایران آینده» در فرهنگسرای عطار نیشابوری

فرهنگسرای عطار نیشابوری هشتمین نشست حلقه بچه‌های «ایران آینده» را روز پنجشنبه یازدهم مردادماه با حضور نوجوانان کنشگر منطقه برگزار کرد.

برگزاری هشتمین نشست حلقه بچه‌های «ایران آینده» در فرهنگسرای عطار نیشابوریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هشتمین نشست «حلقه بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه یازدهم مردادماه ساعت یازده با موضوع روایت‌هایی از ایران، مرکز جهان با تاکید بر استفاده از هوش مصنوعی در ساخت تصویر ذهنی با حضور رضا بسطامی تسهیلگر و نویسنده در فرهنگسرای عطار نیشابوری با حضور نوجوانان علاقه‌مند برگزار شد.

بسطامی گفت: دوران نوجوانی دوره‌ای حساس و تاثیرگذار در زندگی هر فرد است که در آن هویت فرد شکل می‌گیرد و او به دنبال کشف علایق و توانایی‌های خود خواهد رفت. یکی از مهم‌ترین مسائلی که ذهن نوجوانان را در این دوره خود به مشغول می‌کند، انتخاب شغل و مسیر آینده است.

وی افزود: در دنیای حاضر و با پیشرفت‌های گوناگونی که در تمامی عرصه‌های حیات ایجاد شده است، فرصت‌های شغلی گوناگونی نیز برای نوجوانان فراهم شده تا بتوانند با کسب تجربه برای زندگی دوران جوانی آماده شوند.

وی افزود: استقلال پذیری نوجوانان، تقویت روحیه اعتماد بنفس و یادگیری مهارت‌های گوناگون از جمله مزایای مشاغل مختص نوجوانان است.

وی به آشنایی نوجوانان به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروزه تولید محتوا یکی از ارکان اساسی کسب و کارهاست و می‌تواند به عنوان یک منبع درامدی برای نوجوانان در نظر گرفته شود.

بسطامی به باور والدین در خصوص شغل و کسب درآمد نوجوانان اشاره کرد و گفت: کسب و کار از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین است و چه خوب است که از سن نوجوانی فضایی را برای کسب مهارت و تجربه نوجوان خود فراهم آورند تا نوجوان نیز بتواند علایق خود را شناسایی کند و در آبنده انتخاب مناسبی داشته باشد.

وی در پایان گفت: نوجوانان می‌توانند به صورت پاره وقت و در فضای منزل یا محیط امن به صلاحدید والدین خود، مهارت‌های خود را محک زده و با حفظ انگیزه خود در مسیر رشد و تعالی آینده قدم بردارند.

فرهنگسرای عطار نیشابوری در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان محمد امیرقلی واقع شده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55716776 تماس بگیرند.

نظر شما