پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۴۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

دوره فن بیان و سخنوری با رضا تفکری در فرهنگسرای ابن‌سینا

فرهنگسرای ابن‌سینا دوره فن بیان و سخنوری را با حضور رضا تفکری بازیگر سینما و تلویزیون روزهای شنبه ساعت ۱۶ برگزار می‌کند.
دوره فن بیان و سخنوری با رضا تفکری در فرهنگسرای ابن‌سینابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ دوره فن بیان و گویندگی با هدف کشف و تقویت استعدادهای نوجوان و جوان در زمینه گویندگی و سخنوری با حضور رضا تفکری بازیگر سینما و تلویزیون روزهای شنبه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود.
 این دوره ‌آموزشی در جست‌وجوی توانمندسازی شرکت‌کنندگان در هنر فن بیان، سخنوری، نمایشنامه‌خوانی و... است و تلاش دارد به کشف استعداد در این زمینه کمک کند. شایان ذکر است هنرجویان بعد از اتمام موفق دوره، گواهینامه معتبری از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت می‌کنند.

رضا تفکری بازیگر سینما و تلویزیون متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۸ تهران، عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر است. او هنر آموخته‌ی بازیگری مدرسه هنر و ادبیات و فن بیان زیر نظر مرحوم مهدی فتحی، دوبله و مدیریت دوبلاژ زیر نظر محمدرضا علیمردانی است.

فرهنگسرای ابن سینا در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی ، جنب شهر کتاب ابن سینا واقع شده است.
علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با فرهنگسرای ابن سینا به شماره های تماس88366366-8 داخلی 116-115تماس بگیرند.


نظر شما