جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۴۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

«پزشک نازنین» در یک‌شنبه‌های نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای فردوس

نمایشنامه‌خوانی «پزشک نازنین» به کارگردانی افشین فکوری در فرهنگسرای فردوس اجرا خواهد شد.

«پزشک نازنین» در یک‌شنبه‌های نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در بیست و ششمین برنامه‌ی یک‌شنبه‌های نمایشنامه‌خوانی در فرهنگسرای فردوس، خوانش نمایش «پزشک نازنین»، نوشته‌ی نیل سایمون، به کارگردانی افشین فکوری ۲۱ مرداد از ساعت ۱۸ در سالن تماشاخانه فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

در نمایشنامه‌خوانی‌ پزشک نازنین که به همت کانون «یک فیلم یک تجربه»ی فرهنگسرای فردوس و با ترجمه‌ی شهرام زرگر اجرا خواهد شد، سید محمد شجاعی به عنوان صحنه‌خوان و افشین فکوری، حسین خاکپور، ربابه اسماعیلی، محمدرضا اکبرپور، محمدرضا رضایی، آرزو خانی، مینا نصیری، علیرضا گودرزی، عرفان محمودی و مرجان صدوقی، به عنوان نقش‌خوان حضور خواهند داشت.

نمایشنامه‌ی «پزشک نازنین» در باره‌ی نویسنده‌ای است که داستان‌های خود را به تصویر می‌کشد. در خلاصۀ نمایشنامه آمده است: انسان‌هایی هستند که برای ارتباط با بالادستی و رسیدن به جاه و مقام و پول و برای رسیدن به یک زندگی عادی به بن‌بست می‌خورند و با نگاهی طنز، به مرگ هم نزدیک می‌شوند. ولی این تنها یک شوخی سیاه است که می‌خندیم و بعد به فکر فرو می‌رویم.

دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از: افشین فکوری(کارگردان)، سعید رحمتی(دستیار کارگردان)، میلاد مهدی‌پور(مدیر روابط عمومی)، لیلا خدابخشی(مدیر رسانه‌ای) و سمانه شایگان(مدیر اجرایی).

عوامل نمایشنامه‌خوانی «پزشک نازنین»، از ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۱ مرداد، میزبان علاقه‌مندان این نوع از ارائۀ هنرهای نمایشی است.

علاقه‌مندان برای تماشای این برنامه می‌توانند به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعۀ کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به تارنمای http://ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنید یا با شماره تلفن 44081039 تماس بگیرید.

نظر شما