شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه هدی

فرهنگسرای قرآن نمایشگاه نقاشی رنگ و روغن برگزار می‌کند.
نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه هدیبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای قرآن؛ این مرکز در فصل تابستان اقدام به برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی کرده است.

نمایشگاه نقاشی استاد یامی و هنرجویان با موضوع آزاد و با تکنیک رنگ روغن و آبرنگ، مدادرنگی، گواش و روان‌نویس تابلو‌های بسیار زیبایی از مناظر طبیعی، روابط انسانی، طبیعت بی‌جان و... را در معرض دید مخاطبین قرار می‌دهد.

استاد پرویز یامی نقاشی را از سال ۱۳۴۷ در محضر اساتیدی چون حسین کاشیان، رضا شیرازی، زنده یاد جواد رحیمی و راهنمائی‌های استاد فرشچیان فراگرفت. استاد یامی تاکنون بیش از ۸هزار تابلوی نقاشی کشیده است و در نمایشگاه‌های مختلفی این آثار را در نگارخانه‌های مختلف و نمایشگاه‌های خارج از کشور در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است. همچنین در طی این سال‌ها بیش از ۳۰۰۰ هنرجو در محضر‌ایشان نقاشی را فراگرفته‌اند.

شایان ذکر است تعداد تابلو‌های این نمایشگاه دیدنی ۴۰ اثر در ابعاد مختلف است که از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ در نگارخانه هدی فرهنگسرای قرآن به نمایش در می‌آید.

علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی فرهنگسرای قرآن مراجعه کنند.

نظر شما