پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۵۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

«زندگی‌نوشت» هشتمین کارگاه نویسندگی نوجوانان در کتابخانه علامه جعفری

هشتمین کارگاه نویسندگی نوجوانان با عنوان «زندگی‌نوشت» در کتابخانه علامه جعفری برگزار می‌شود.

«زندگی‌نوشت» هشتمین کارگاه نویسندگی نوجوانان در کتابخانه علامه جعفریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هشتمین کارگاه نویسندگی ویژه نوجوانان، با عنوان «زندگی‌نوشت» از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۷ مرداد در کتابخانه علامه جعفری برگزار خواهد شد. 

این کارگاه نویسندگی محفلی برای حضور و مشارکت علاقه‌مندان هنر نویسندگی است، که با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی نوجوانان مستعد در زمینه‌ی نویسندگی و هدایت قوه‌ی تخیل و رویاپردازی و ایجاد فضایی برای پرورش استعدادهای نویسندگی و روایتگری نوجوانان برگزار می‌شود.

همچنین در این نشست، کوروش گوهریان به عنوان کارشناس ادبی با آموزش سرفصل‌هایی چون : نویسندگی خلاق، ایده‌پردازی، نکات دستوری و نگارشی همراه با تمرین کارگاهی ، به آموزش و هدایت نوجوانان خواهد پرداخت .

نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در این برنامه و اطلاع از برنامه‌های آینده، می‌توانند به نشانی بلوار آیت‌الله کاشانی، روبه‌روی شهرداری منطقه ۵، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم، کتابخانه علامه جعفری یا هر یک از مراکز فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های منطقه پنج مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۹۱۰۴۳ تماس بگیرید.

نظر شما