پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۸
کد خبر: ۱۴۰۵۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

نمایش و نقد فیلم «خودِ زندگی» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «خودِ زندگی» یکشنبه ۲۱ مردادماه در ششصد و بیست و سومین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «خودِ زندگی» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «خودِ زندگی» ساخته دن فوگلمن یکشنبه ۲۱ مردادماه ساعت ۱۸ در ششصد و بیست و سومین نشست باشگاه فیلم تهران با زیرنویس فارسی در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود. 

«خودِ زندگی» یک فیلم درام و عاشقانه محصول ۲۰۱۸ آمریکا و اسپانیاست که بنده چهار جایزه جهانی بوده است و بازیگرانی چون آنتونیو باندراس، اسکار آیزاک، اولیویا وایلد، آنت بنینگ، مندی پتینکین و اولیویا کوک در آن ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک زوج نیویورکی که از دوران دانشگاه تا کنون همراه یکدیگر بوده‌اند، اکنون در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند. اما در این بین با اتفاقاتی مواجه می‌شوند که مسیر زندگی‎شان را تغییر می‌‎دهد...

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و بیست و سومین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به بخش فیلم‌های خارجی سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از آغاز نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما