شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

تفکر محاسباتی و تفکر الگوریتمی کودکان در فرهنگسرای رسانه

کلاس‌های برنامه نویسی اسکرچ و هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ ، کارگاهای یک روزه کارگاه ربو، تجربه یک اتاق فرار الگوریتمی ویژه کودکان و خردسالان در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
کلاسهای برنامه نویسی اسکرچ و  هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ ، کارگاهای یک روزه کارگاه ربو، تجربه یک اتاق فرار الگوریتمی  ویژه کودکان و خردسالان در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل فرهنگ و هنر ، کلاس‌های برنامه نویسی اسکرچ و هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ ، کارگاهای یک روزه کارگاه ربو، تجربه یک اتاق فرار الگوریتمی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

کودکان ما در کنار خواندن و نوشتن باید تفکر محاسباتی و حل مسئله را یاد بگیرند.در این دوره ، تفكر محاسباتي و تفكر الگوريتمي كودكان، آموزش steamبا بازي ، بازي هاي حل مسئله به شيوه تفكر محاسباتي، آموزش مفاهيم الگوريتم به شيوه اتاق فرار، كدنوبسي به سبك استيم با ربات ادبسون و برد ميكروبيت شنبه هاكودكان ١٢-٩ سال؛ ساعت ١١-١٠، خردسالان ٨-٦ سال؛ ساعت ١٢-١١آموزش داده می شود.

فراگیران پس از اتمام دوره های آموزشی مفتخر به دریافت گواهی نامه پایان دوره آموزشی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در این کلاس به فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری میدان قبا جب آتش نشانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۲۲۸۸۸۷۸۲-۳ تماس بگیرند.

نظر شما