پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۴۰۶۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

سازماندهی فعالیت‌های فرهنگی هنری نوجوانان با تشکیل کانون نوجوانان نور

با تشکیل کانون نوجوانان نور در مجتمع فرهنگی نور، فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی هنری نوجوانان کنشگر و فعال در غرب منطقه پنج، با برنامه‌ریزی و همیت بیشتر توسط خود آنان اجرا خواهد شد.

سازماندهی فعالیت‌های فرهنگی هنری نوجوانان با تشکیل کانون نوجوانان نوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ با حمایت مدیریت مجتمع فرهنگی هنری نور و تشکیل کانون نوجوانان، فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی هنری نوجوانان کنشگر و فعال در غرب منطقه پنج، به ویژه در فصل تابستان، با برنامه‌ریزی و همیت بیشتر توسط خود آنان اجرا خواهد شد.

برخی از فعالیت‌های تابستانی کانون نوجوانان نور شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی هنری، اردوهای تفریحی و آموزشی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، نشست‌های دورهمی کتاب با حضور نویسندگان و کارشناسان مدعو، نمایش فیلم و ... است.

نوجوانان علاقه‌مند به حضور در برنامه‌های فرهنگی هنری، می‌توانند با عضویت در این کانون به صورت رایگان از برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و اردوهای تابستانی مجتمع فرهنگی هنری بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای عضویت در این کانون می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما