پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۴۰۶۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

کارگاه «محکم در آغوشم بگیر» در فرهنگسرای خانواده

کارگاه «محکم در آغوشم بگیر» ویژه زوجین با حضور نیکو قاسمی اقدم (زوج درمانگر و عضو انجمن روان شناسی) روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۰:۳۰ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

کارگاه «محکم در آغوشم بگیر» در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این کارگاه شرکت کنندگان با نحوه بیان صحیح خواسته‌ها و احساسات به همسر، چگونگی برقراری ارتباط موثر از طریق ورود به دنیای مطلوب همسران، تشخیص چرخه مشاجرات منفی و توقف آن، بهبود پیوندهای امن عاطفی و تقویت دلبستگی ایمن از طریق روابط زوجین آشنا می‌شوند تا بتوانند شناخت بهتری از یکدیگر پیدا کنند.

همچنین این کارگاه به طور کامل و جامع به تمامی ابعاد زندگی زناشویی می پردازد و راهکارهای عملی برای ارتقای کیفیت زندگی مشترک ارائه می دهد.

این سلسله کارگاه‌ها روزهای پنجشنبه با محوریت زوج در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود و ورود برای کلیه زوجین و خانواده‌های علاقه‌مند آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88706868 تماس بگیرند.

نظر شما