شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۴۰۸۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

دوره آموزشی «مادر خلاق و کـودک تیزپا» در فرهنگسرای معرفت

دوره آموزشی «مادر خلاق و کـودک تیزپا» به منظور فعالیت های آموزشی هدفمند کودکان همراه مادران مانند(خلاقیت، هوش، ورزشی، بازی حرکتی، رشدی و شناختی) در محیطی شاد ، امن و جذاب زیر نظر مرضیه محسنی ( مدرس علوم تربیتی کودکان) در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.
دوره آموزشی «مادر خلاق و کـودک تیزپا» در فرهنگسرای معرفتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ دوره آموزشی «مادر خلاق و کـودک تیزپا» به شکل کارگاهی با رویکرد رشد و بهبود ارتباط بین مادران و کودکان با آموزش های هدفمند و ارزشمند در محیطی نشاط آور و پویا در فرهنگسرای معرفت راه اندازی شده است.
از  مهمترین آموزش های کارگاه مادر و کودک میتوانیم به چالش‌های فرزندپروری، افزایش سواد عاطفی و حسی کودکان در کنار یکدیگر، آموزش ( هوش و خلاقیت، هنر، ورزشی، بازی حرکتی، رشدی و شناختی)،  کمک به کشف استعدادهای ذاتی و آموزش صحیح برای پرورش دادن آن، راه های تعامل کودکان با یکدیگر و مادران با کودکان خود و آشنایی مادران با یکدیگر و تبادل نظر با هم اشاره نماییم.
 این کارگاه روز های یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۳ تا ۱۴ در فرهنگسرای معرفت واقع در خیابان  بلوار شهران ، بعد از زیرگذر شهید همت، روبروی مسجد قام(عج)  برگزار خواهد شد. علاقمندان برای ثبت نام مراجعه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۴۳۰۴۹۷۹ تماس بگیرند.

نظر شما