شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴

برگزاری کارگاه «آموزش بازیگری» در فرهنگسرای مهر

کارگاه « آموزش بازیگری» با حضور میثم حقی ویژه کودکان و بزرگسالان در فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه «آموزش بازیگری» در فرهنگسرای مهربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه «آموزش بازیگری» به منظور آشنایی و آماده‌سازی علاقه‌مندان برای ورود به دنیای بازیگری در دو دوره مقدماتی و پیشرفته با حضور میثم حقی، پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ در فرهنگسرای مهر اجرا می‌شود.

در دروه مقدماتی مباحثی همچون: آموزش تنفس صحیح و کار با دیافراگم، تقویت تمرکز، تقویت تخیل، تنش زدایی، بالا بردن اعتماد بنفس، برطرف کردن خجالت، استرس و … به هنرجویان آموزش داده می‌شود.
همچنین آشنایی با تاریخچه نمایش، سبک‌های بازیگری، تربیت حس بازیگری، آموزش فن بیان، پرورش صدا و ... از جمله مباحثی است که در دوره مقدماتی برای علاقه‌مندان بیان می‌شود.

سر فصل آموزشی دوره پیشرفته شامل:‌ آموزش بازیگری مقابل دوربین، آموزش اصول و قوائد بازیگری مقابل دوربین، آشنایی با انواع لنزها، دیالوگ خوانی، متن خوانی، شعر خوانی، نمایشنامه خوانی و ... است که برای هنرجویان آموزش داده می‌شود.

فرهنگسرای مهر در اتوبان شهید تندگویان، ابتدای خانی آباد نو، خیابان لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت واقع شده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های این فرهنگسرا می‌توانند با شماره 55037788 تماس بگیرند.

نظر شما