جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۸۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

کارگاه روانکاوانه رفتار متقابل والدین و نوجوان بر اساس مدل جهانی DISC

کارگاه تخصصی تحلیل رفتار متقابل والدین و نوجوان با استفاده از تکنیک های مدل جهانی DISC روزهای شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور الهام نعمتی در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.
کارگاه روانکاوانه رفتار متقابل والدین و نوجوان بر اساس مدل جهانی DISCبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، کارگاه آموزشی رفتار متقابل والدین و نوجوان با هدف حل مشکلات احساسی و رفتاری و در سطوح بالاتر برای حل مشکلات زندگی روزمره و به طور کلی برای بالا بردن مهارت‌های رفتار متقابل بین افراد برگزار می‌شود.

در این کارگاه شرکت کنندگان با تدریس: الهام نعمتی(دارای مدرک دکتری علوم قرآن و حدیث و مدارک بین المللی کوچینک ،رفتار شناسی« DISC» و  شخصیت شناسی« MBTI » ) می‌آموزند که چگونه رابطه‌ی موثری با افراد، مخصوصا نوجوانان برقرار کنند و با شناخت ویژگی‌های عمومی و خاص رفتاری نوجوانان مانند: هویت یابی، دوست یابی،  استقلال یابی، نظم، پرخاشگری، افت تحصیلی و یا حساس و زود رنجی، رفتارهای هیجانی و آنی، برونگرا و درونگرایی، منعطف یا ساختار مند و دقیق و منظم بودن و .... آشنا شوند و روش‌های موثر و کاربردی برای تجزیه و تحلیل رفتارهای متقابل بین والدین و نوجوانان را یاد بگیرند.

این کارگاه برای ۴ جلسه‌ی ۳ ساعته(همراه با تست رفتار شناسی دیسک و مشاوره ی فردی ) برای افراد بالای ۱۳ سال برنامه ریزی شده است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا.بلوار شهران. بعد از زیر گذر همت . روبروی مسجد قائم(عج) مراجعه کنند یا با شماره 44304978 تماس حاصل نمایند.
نظر شما