شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

دوره آموزشی رایگان«آتش نشان شو» در فرهنگسرای معرفت

برای نخستین بار دوره آموزشی «آتش نشان شو» داوطلب سطح C زیر نظر سازمان آتش نشانی تهران برای سنین ۱۵ تا ۶۰ سال(آقایان و بانوان) در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.
دوره آموزشی رایگان«آتش نشان شو» در فرهنگسرای معرفتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ آشنایی با اصول اطفا حریق به افراد کمک می‌کند تا در مواقع لازم بتوانند جان خود و یا افراد دیگر را نجات دهند، از این رو هر فردی به عنوان عضوی از جامعه باید توانایی اطفا حریق و مقابله با آتش و ایمنی در منزل و محل کار خود را داشته باشد.

بنابراین فرهنگسرای معرفت به جهت بالابردن سطح آگاهی افراد در این رابطه دوره آموزشی رایگان «آتش نشان شو» را زیر نظر آتش نشانی تهران به مدت ۲۰ ساعت به صورت رایگان برای افراد ۱۵ تا ۶۰ سال برگزار می‌کند.

در این دوره شرکت کنندگان با سازمان آتش نشانی و اهداف آن، مفاهیم بنیادین ایمنی، اصول و مبانی حریق ، معرفی خاموش کننده‌های دستی و استانداردها و ایمنی در خانه آشنا می‌شوند و در پایان دوره به صورت حضوری از ایستگاه آتش نشانی و تجهیزات آن بازید به عمل می‌آورند.

در پایان دوره مدرک معتبر از سازمان آتش نشانی برای افراد ۱۸ سال به بالا ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو و ثبت‌نام با در دست داشتن کپی شناسنامه. کپی کارت ملی. یک قطعه عکس 4*3 به  فرهنگسرای معرفت واقع در خیابان بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت، روبروی مسجد قام(عج) مراجعه کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن 44304979 تماس بگیرند.
نظر شما