پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۱
کد خبر: ۱۴۰۹۴۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳

نمایشگاه گروهی کودکان با نیازهای ویژه «هنر فرشته‌ها» در فرهنگسرای ابن‌سینا

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی کودکان با نیازهای ویژه «هنر فرشته ها» جمعه دوم شهریور ساعت ۱۰ با حضور حمید ممیز در فرهنگسرای ابن‌سینا گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی کودکان با نیازهای ویژه «هنر فرشته ها» جمعه دوم شهریور ساعت ۱۰ با مشارکت فرهنگسرای ابن‌سینا و به همت کانون توانگران با حضور حمید ممیز در فرهنگسرای ابن‌سینا گشایش می‌یابد. رویکرد این کانون رویکرد فرهنگی است و یکی از اهداف این گروه اشتغال‌زایی نوجوانان و جوانان توانمند با نیازهای ویژه ( سندرم داون و اتیسم و کم‌توان ذهنی) می‌باشد.


در همین راستا کانون توانگران اقدام به برپایی نمایشگاه‌هایی با تولیدات این عزیزان جهت آشنایی جامعه با توانمندی‌های این جوانان و نیز درآمدزایی آنان نموده است. نمایشگاه  «هنر فرشته‌ها» شامل ۷۲ اثر نقاشی ۳ اثر نقاشی‌خط و ۲ اثر معرق را در معرض دید عموم قرار داده است. تکنیک‌های نقاشی شامل سیاه قلم، رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ است. نمایشگاه فوق از دوم تا هشتم شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در فرهنگسرای ابن‌سینا پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

فرهنگسرای ابن‌سینا در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن‌سینا واقع شده است.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با فرهنگسرای ابن سینا به شماره های تماس88366366-8 داخلی 122 تماس بگیرند. 

 

نظر شما