جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۴۰۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

نمایشگاه گروهی عکس «لمس حیات» در باغ موزه قصر

نمایشگاه گروهی عکس «لمس حیات» در نگارخانه ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر گشایش می یابد.

نمایشگاه گروهی عکس «لمس حیات» در باغ موزه قصربه گزارش‌ پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «لمس حیات» به نمایشگاه‌گردانی خیال اکرامی‌پور در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با نمایش بیش از ۵۰ اثر هنری از دانشجویان عکاسی، روز جمعه دوم شهریور ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر افتتاح می‌شود و تا ۹ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: لمس حیات، چنان که از نامش پیداست تصاویری از مناظر و معماری میهن زیبا و اعجاب‌انگیزمان ایران است که از دریچه نگاه دخترکان همین مرز و بوم به تصویر کشیده شده و گویی در صدد آن است که اگر چه دور، اما نزدیک شود و قابل لمس، لمس حیات مجموعه تصاویری از چهره پیدا و ناپیدای سرزمینمان است که سال‌ها مأمن و بستری برای حیات زیبایی بوده و هست. نمایشگاه عکس لمس حیات درخششی از تصاویری است اگر چه واقعی اما خیال‌انگیز و شگفت‌آور از روزنه دید ۴۰ دختر جوان ایرانی که برای نمایش هر چه بهتر ایران و زیبایی‌هایش تلاش کرده‌اند...

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه به باغ موزه قصر به نشانی انتهای خیابان شهید مطهری، خیابان شهدای ناجا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۶۵۷۴۰۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

نظر شما