جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۴۱۱۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰

افتخارآفرینی تکواندوکار باشگاه ورزشی فرهنگسرای معرفت

در پی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو و بررسی‌های فنی دقیق توسط فدراسیون جهانی تکواندو (ITF)، امیر قربانی از استان تهران و باشگاه ورزشی فرهنگسرای معرفت به عنوان نماینده شایسته کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شد.

افتخارآفرینی تکواندوکار باشگاه ورزشی فرهنگسرای معرفتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ITF به میزبانی کرواسی طی روز‌های ششم تا هشتم مهرماه برگزار خواهد شد. بر همین اساس تیم ملی ایران در دو گروه بانوان و آقایان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

به منظور انتخاب تکواندوکاران ملی پوش سازمان ITF فدراسیون تکواندو اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی در چند مرحله کرد و پس از بررسی‌های مختلف در کمیته فنی اسامی تکواندوکاران و کادر فنی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام شد که امیر قربانی از استان تهران و باشگاه ورزشی فرهنگسرای معرفت زیر نظر استاد حمیدرضا سلیمی به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات حضور خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در باشگاه ورزشی فرهنگسرای معرفت می‌توانند به نشانی میدان شهرزیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۴۴۳۰۴۹۷۸ تماس بگیرند.

نظر شما