پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۴۱۱۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

نمایش«جنگل پرماجرا» در فرهنگسرای فردوس تمدید شد

نمایش عروسکی شاد و موزیکال «جنگل پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن کیش تا پایان شهریورماه روز‌های شنبه و یکشنبه در سالن تماشاخونه فرهنگسرای فردوس اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اجرای نمایش عروسکی شاد و موزیکال «جنگل پرماجرا» کاری از گروه هنری تاک، به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، تا پایان شهریور روز‌های شنبه و یک‌شنبه از ساعت ۱۸ در تماشاخونه فرهنگسرای فردوس تمدید شد.

نمایش عروسکی موزیکال و خانوادگی «جنگل پرماجرا» که با هدف ایجاد فضای آموزنده و مفرّح برای کودکان و والدین آنان و موضوع راستگویی و عمل کردن به آن به روی صحنه می‌رود، اقتباسی از یکی از داستان‌های کتاب کلیله و دمنه است و ماجرا‌های جذاب و شادی را روایت می‌کند که با ورود مار به جنگل، برای حیوانات جنگل اتفاق می‌افتد.

سامان فرشیدنیا، نهال دل‌زنده، نفیسه ترحم‌جو، هانیه عباسی و نیلوفر ابراهیمی به عنوان عروسک‌گردان، نیلوفر ابراهیمی به عنوان طراح عروسک و مهدی ابراهیمی به عنوان دستیار کارگردان، قرآن‌کیش را در اجرای «جنگل پرماجرا» همراهی می‌کنند.

«جنگل پر ماجرا» با یک ساعت زمان اجرا، نمایشی کاملاً شاد و عاری از صحنه‌های ترسناک است و تماشای آن برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌ها مناسب است. این نمایش در جشنواره‌ تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری تهران برنده‌ جایزه در دو بخش طراحی عروسک و عروسک‌گردانی شده است.

به علت استقبال مخاطبان، اجرای نمایش «جنگل پر ماجرا» تا پایان شهریور، روز‌های شنبه و یک‌شنبه از ساعت ۱۸ برای عموم و صبح‌ها ویژۀ مدارس و مهدکودک‌ها تمدید شد.

والدین محترم برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفن‌های ۰۹۱۹۰۷۰۹۲۵۰ و ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرید.

نظر شما