دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۴۱۲۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

بزرگداشت فرامرز قریبیان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت و تجلیل از فرامرز قریبیان بازیگر پیشکسوت و نام‌آشنای سینما و تلویزیون به همت کانون ادبی زمستان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

بزرگداشت فرامرز قریبیان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بیست و هشتمین ماه‌نشست «در آستانه» که به آیین بزرگداشت فرامرز قریبیان بازیگر پیشکسوت و نام‌آشنای سینما و تلویزیون به پاس یک عمر فعالیت مستمر و اثربخش این هنرمند ارزنده اختصاص دارد، روز جمعه ۱۶ شهریورماه ساعت ۱۵ به همت کانون ادبی زمستان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این مراسم که با همکاری شرکت هومیران اجرا می‌شود، چهره‌های مطرح شعر، موسیقی و سینما از جمله سعید مطلبی، ایرج راد، بهمن فرمان‌آرا، رضا کیانیان، ابوالحسن داودی، فرزاد موتمن، پژمان بازغی، تهمینه میلانی، گوهر خیراندیش، محمدرضا چراغعلی، مهدی یغمایی، چنگیز حبیبیان و ... حضور خواهند داشت.

یادبود غزل‌سرای نامدار ایران استاد محمدعلی بهمنی، ارائه آثار شاعران، ترانه‌سرایان و خوانندگان شرکت‌کننده در بخش رقابتی برنامه «در آستانه» و همچنین رونمایی از دو مجموعه شعر و ترانه با عناوین «من ناصرالدین شاهم» و «شب رویایی» سروده‌ علیرضا مرتضی‌قلی از بخش‌های دیگر این برنامه است.

کانون ادبی زمستان یک انجمن مردمی است که از سال ۱۳۸۴ به طور مداوم فعالیت‌های هنری خود را اجرا کرده و تا کنون بیش از دو هزار نشست ادبی و هنری در کارنامه خود دارد. از میان می‌توان به بیش از ۸۰ عنوان مراسم تجلیل و بزرگداشت اشاره کرد. همچنین کشف، پرورش و معرفی استعدادهای جوان در حوزه شعر، ترانه و موسیقی از دیگر اهداف این کانون است.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

نظر شما