دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۴۱۲۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

نمایشگاه گروهی «گمانی دگر» در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس

نمایشگاه گروهی نقاشی «گمانی دگر» با حضور آثار دانشجویان  شایان آرتا (قرائتی)، در نگارخانۀ پردیسان فردوس برگزار می‌شود.

نمایشگاه گروهی «گمانی دگر» در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی نقاشی «گمانی دگر» با ارائه‌ی آثار دانشجویان شایان آرتا (قرائتی)، از روز شنبه 17 شهریور  در نگارخانۀ پردیسان فرهنگسرای فردوس برای بازدید علاقه‌مندان آغاز به کار خواهد کرد

به گفته شایان آرتا، استاد نقاشی دانشجویان شرکت کننده: نمایشگاه «گمانی دگر»  فضایی است که در آن، دانشجویان مبدع و پرتلاش رشته نقاشی، آثارشان را به نمایش گذاشته اند. این آثار که به صورت گروهی خلق شده‌ اند، نشان دهنده توانایی این هنرمندان جوان در ترکیب سبک‌های گوناگون و ایجاد خُلقیات منحصر به فرد در آثارشان است. از نقاشی های انتزاعی گرفته تا واقع گرایانه، سمبلیک و رمانتیک ... که غالباً برداشتی آزادانه از آثار اساتید بزرگ نقاش با ادای دین و احترام به آن پیشکسوتانند. هر اثر، گواهی است بر خلاقیت و نگاه متفاوت هر یک از نقاشان به مفاهیم و موضوعات آثار. گویی در این نمایشگاه؛ هر پرده، پنجره ای رو به دنیایی متفاوت است که هنرمندان، آن را با مهارت و ابتکار خاصی گشوده اند.

همچنین وی در خصوص عنوان نمایشگاه گفت : عنوان «گمانی دگر» نیز خود بیانگر این است که آثار برخاسته از نگرشی گوناگون به سوژه و ابژه هایی که دانشجویان با آفرینش نقش ها، گمانه زنی های نوینی را پیش روی مخاطب قرار می دهند و آینه ای هستند از اندیشه و خلاقیت بی مرز، که در آن روح کنجکاوی و جستجوگری آنها به وضوح مشهود است.

 این نمایشگاه گروهی تا 24 شهریور از ساعت 10 تا 17 میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانۀ پردیسان، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44000203 تماس بگیرید.

 

 

نظر شما