جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۵
کد خبر: ۱۴۱۲۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

کارگاه آموزش بازیگری و نمایشنامه نویسی در خانه فرهنگ مهرآباد

خانه فرهنگ مهرآباد کارگاه آموزشی بازیگری را با حضور فرهاد تجویدی با هدف ارتقای سطح کیفی هنرجویان تئاتر روز‌های پنجشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌کند.

کارگاه آموزش بازیگری و نمایشنامه نویسی در خانه فرهنگ مهرآبادبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خانه فرهنگ مهرآباد  با هدف آموزش هنرجویان نوجوان و جوان در زمینه‌های مختلف هنر تئاتر،کارگاه آموزشی بازیگری و نمایشنامه نویسی را برگزار می‌کند. فرهاد تجویدی بازیگر و کارگردان تئاتر، مدرس مدرسه تئاتر گردان  این بار در منطقه ۹و در خانه فرهنگ  مهرآباد  شیوه بازیگری خود را در اختیار هنرجویان و علاقه‌مندان بازیگری قرار می‌دهد.

تمرین بازیگری مخصوص سنین ۶ تا ۱۸ سال و کلاس‌های تخصصی بازیگری (دوربین و تئاتر) مخصوص ۱۸ سال به بالا به روش و اصول تمرینات معتبرترین اساتید بازیگری جهان زیر نظر فرهاد تجویدی برگزارخواهد شد.

فرهاد تجویدی بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «آشپزباشی و قبله عالم»، فیلم سینمایی «پاکباخته» ، سریال تلویزیونی «بلیط‌های لعنتی» «ازنفس افتاده»  و «گل من گلی» به عنوان بازیگر حضور داشته است.

شناخت بدن، حرکت و فرم، پرورش صدا، تقویت و شناخت احساسات، درک فضا، تمرین و کار در گروه، بیان بدنی و پرورش تخیل برخی سرفصل‌های آموزشی این کارگاه خواهد بود.

علاقه‌مندان به بازیگری برای نام‌نویسی در این کارگاه می توانند به خانه فرهنگ مهرآباد واقع در مهرآباد جنوبی خیابان شهید گزل خو خیابان شهید اصفهانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۲۰۱۶۳ تماس بگیرند.

نظر شما