پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۷
کد خبر: ۱۴۱۳۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷

اجرای «کوله‌های آرزو» از سوی مجتمع فرهنگی هنری نور در آستانه سال تحصیلی

مجتمع فرهنگی هنری نور به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید، با استمداد از مشارکت و همت عالی خیرین نیکوکار، برنامه‌ی «کوله آرزو» را ویژه‌ی دانش‌آموزان کم‌برخوردار روستاهای غرب تهران برگزار می‌کند.

اجرای «کوله‌های آرزو» از سوی مجتمع فرهنگی هنری نور در آستانه سال تحصیلیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، مجتمع فرهنگی هنری نور با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور تهیه‌ی بسته‌های حمایتی لوازم‌التحریر، ویژه‌ی دانش‌آموزان کم‌برخوردار روستاهای غرب تهران، با استمداد از همت خیرین نیکوکار منطقه فراخوان داد

 با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید، این مرکز فرهنگی هنری به منظور حمایت و کمک به تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار، در نظر دارد نسبت به تهیه‌ی بسته‌های حمایتی شامل کوله‌پشتی و لوازم‌التحریر و اهدای آنها به دانش‌آموزان روستاهای غرب تهران با مشارکت خیرین نیکوکار اقدام کند.

به همین منظور از خیرین نیکوکار شهر تهران، به ویژه افراد و مؤسسات خیریه منطقه پنج دعوت می‌شود در این اقدام خیر که با عنوان «کوله آرزو» برگزار خواهد شد، همچون گذشته تسهیلگر تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار روستاهای غرب تهران باشند.

علاقه‌مندان برای سهیم شدن در این امر خیر می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی(لوازم‌التحریر) خود را حداکثر تا پایان شهریور، به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، تقاطع بزرگراه شهید ستاری و خیابان شاهین، جنب شهر کتاب تحویل دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرید.

نظر شما