پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۴۱۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
چهارصد و هشتادمین برنامه «به تماشای سرو»

دیدار با خانواده شهید دفاع مقدس جعفر لک

چهارصد و هشتادمین برنامه «به تماشای سرو» به همت فرهنگسرای رضوان در منزل شهید دفاع مقدس جعفر لک برگزار می‌شود.

دیدار با خانواده شهید دفاع مقدس جعفر لکبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه «به تماشای سرو» دوشنبه ۱۹ شهریورماه ساعت ۱۱ در منزل شهید دوران هشت سال دفاع مقدس جعفر لک برگزار خواهد شد و در آن کارکنان فرهنگسرای رضوان به همراه کارمندان شهرداری باقرشهر و مسئولان سازمان بهشت زهرا(س) ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده معظم این شهید با خاطرات و سبک زندگی ایشان آشنا می‌شوند.

شهید جعفر لک در تاریخ ۱۳۴۰/۰۳/۰۹ در روستای قمصر شهرری به دنیا آمد. تحصیلاتش را تا دوران راهنمایی در شهرری به پایان رسانید و بعد شغل آزاد را در پیش گرفت و به خدمت سربازی رفت. ایشان عضو پایگاه شهید چمران بود و دوران آموزشی را در کرمان گذراند و سپس به اهواز اعزام شد، چهار ماه از خدمتش گذشته بود که در تپه الله اکبر واقع در اهواز بر اثر اصابت خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهداء، رزمنده‌ها وایثارگران به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی (ایثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) به همراه ثبت و ضبط زندگینامه و خاطرات ارزشمند شهدا به منظور آشنایی نسل امروز با سیره اخلاقی شهدا با تأکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است که از بدو تأسیس فرهنگسرای رضوان در سال ۱۳۸۹ تاکنون با حضور در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: ۵۱۶۳۳۸۱۶ یا ۰۹۲۳۱۰۵۶۷۵۱ تماس بگیرند.

نظر شما