پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۴۱۳۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

اصلاح کج‌کنشی نوجوانان در نشست موضوعی «ما و فرزندان» در خانواده‌ پایدار فرهنگسرای فردوس

برنامه‌ خانواده پایدار فرهنگسرای فردوس در پنجمین نشست پیاپی خود با موضوع «ما و فرزندان» به تحلیل و بررسی چگونگی اصلاح کج‌کنشی نوجوانان می‌پردازد.

اصلاح کج‌کنشی نوجوانان در نشست موضوعی «ما و فرزندان» در خانواده‌ی پایدار فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه‌ خانواده پایدار در فرهنگسرای فردوس، پنجمین نشست روان‌شناسانه‌ «ما و فرزندان» را با موضوع اصلاح کج‌کنشی نوجوانان، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه ۲۱ شهریور برگزار می‌کند.

در این نشست که با هدف توسعه و ارتقای سلامت فردی و اجتماعی برگزار می‌شود، عبدالرضا افزود مشاور و روان‌شناس خانواده در سلسله‌نشست‌های روان‌شناسی خانواده در فرهنگسرای فردوس، به ادامه‌ بحث در خصوص باید‌ها و نبایدها، مشکلات و راهکار‌های حل مشکل و نحوه‌ تعامل والدین و فرزندان خواهد پرداخت و به طور ویژه موضوع کج‌کنشی فرزندان و بررسی چگونگی اصلاح آن توسط والدین را تبیین خواهد کرد.

این برنامه پنجمین نشست موضوعی با عنوان «ما و فرزندان» و یکصد و پنجاه و هشتمین نشست از مجموعه نشست‌های خانواده پایدار است که طی آن با حضور مخاطبان، به موضوعات مختلف آسیب‌های اجتماعی، هویت ملی، حقوق و تکالیف شهروندی و خانواده پایدار پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرید.

نظر شما